Retour
Niet tevreden met je aankoop? Je kunt je bestelling tot 14 dagen na ontvangst retourneren. Volg de onderstaande stappen om jouw order/product succesvol te retourneren:
- Vul het retourformulier online in en e-mail het naar retour@worktrainer.nl.
- Print het ingevulde formulier uit. Pak jouw retourzending goed in, het liefst in de originele verpakking.
- Plak het formulier, met het retouradres goed zichtbaar, op de verpakking.
- Retourneer je producten binnen 14 dagen na je retourmelding naar het retouradres. Let op: Het retourneren is niet gratis. Je moet zelf de verzendkosten betalen.
- Zodra de retourzending bij ons terug is, controleren we het product op eventuele schade/missende onderdelen/originele verpakking.
- Als alles in orde is, ontvang je binnen 8 dagen je aankoopbedrag en inclusief eventuele verzendkosten van je bestelling terug. Als de retourzending incompleet is, gebruikerssporen / beschadigingen heeft en/of niet meer in de originele verpakking zit, ontvang je tot 75% van de originele aankoopprijs terug. We nemen dan contact op over de terugbetaling.
Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Worktrainer vertrekt de navolgende garantie:
- Zit-Sta bureau; 3 jaar.
- Bureaufietsen waaronder Deskbikes; 12 maanden.
- Swoppers; 3 jaar.
Alle overige producten; de garantie verstrekt door de fabrikant of importeur in de EU en zoals vermeld en uiteengezet op de bij het product verstrekte gebruiksaanwijzing en/of de verpakking. De garantie geldt niet voor slijtage door normaal gebruik of voor onoordeelkundig gebruik en vervalt als de koper zelf aan het product manipulaties heeft verricht. De garantie behelst vervanging van niet functionerende onderdelen, of naar het uitsluitende oordeel van Worktrainer, algehele vervanging van het product. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Klachten
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar
info@worktrainer.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op
http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.